11.5.2020 | Uutinen

Vieser on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja K-ryhmän yhteiskampanjassa suomalaisen työn puolesta

Olemme mukana Ole osa hyvän ketjua – Osta työtä Suomeen -kampanjassa yhdessä K-ryhmän, Suomalaisen Työn Liiton, Ruokatieto yhdistys ry:n ja Kotimaiset kasvikset ry:n kanssa. Kampanjassa kannustamme ostamaan suomalaista ruokaa, käyttötavaroita ja rautakaupan tuotteita. Tavoitteenamme on kohdistaa ostot suomalaiseen työhön, jotta työllistämme ja pidämme Suomen pyörät pyörimässä.

 

  • Lähdimme mukaan kampanjaan, koska Vieser on aidosti kotimainen yritys, jolla on juuret syvällä Pohjanmaan mullassa; tuotteemme suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa. Yrityksellemme on kunnia-asia olla mukana kampanjassa, yhtenä K-ryhmän kotimaisena tavarantoimittajana, kertoo Annika Jyllilä-Vertigans, Vieserin toimitusjohtaja.

Suomalaisten tilanteet ovat tällä hetkellä erilaisia, mutta jokainen voi olla osa hyvän ketjua ja tehdä mahdollisuuksiensa mukaan joko pienen tai suuren valinnan suomalaisen työn puolesta, joten kaikilla valinnoilla on merkitystä.

Kampanjayhteistyön kantava teema ”Ole osa hyvän ketjua” tekee kaikista toimijoista, eli tavarantoimittajista ja valmistajista aina kuluttajiin ja ostajiin saakka aktiivisia toimijoita yhteisen kriisin ratkaisussa. Jokainen ketjun osa on tärkeä. Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala toivottaa Vieserin tervetulleeksi osaksi tätä ketjua ja mukaan kampanjaan.

  • Tämä yhteistyö hakee voimansa koronakriisin aikana esiin nousseesta yhteisöllisyyden tunteesta ja suomalaisten auttamisen halusta. Ostamalla työtä Suomeen välittää myös niistä ihmisistä, jotka tekevät suomalaista työtä. Nyt tarvitaan kaikki toimimaan hyvän asian puolesta, Lausala korostaa.

Ole osa hyvän ketjua – Osta työtä Suomeen on Suomalaisen Työn Liiton, K-ryhmän, Ruokatieto yhdistys ry:n ja Kotimaiset kasvikset ry:n sekä yritysten yhteisviestintäkampanja suomalaisen työn puolesta. Se kannustaa suomalaiset ostamaan suomalaisia elintarvikkeita, käyttötavaroita sekä rakentamisen ja talotekniikan tuotteita. Kampanjan aihetunnisteet ovat: #oleosahyvänketjua ja #ostatyötäsuomeen. Lisäksi merkkien aihetunnisteet ovat: #Avainlippu #DesignfromFinland #hyvääsuomesta #puhtaastikotimainen

 

Lisätietoja:

Anna Elo, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Vieser, p. 040 581 2567, anna@vieser.fi


Tero Lausala, toimitusjohtaja, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 407 2623, tero.lausala@suomalainentyo.fi

 

Kotimainen Vieser tarjoaa uniikkeja designkansia ja korkealaatuisia lattiakaivoratkaisuja rakennusalan ammattialaisten ja sisustussuunnittelijoiden tarpeisiin - sekä kodinomistajien inspiraatioksi ja iloksi. Tuotteita on valmistettu Pohjanmaalla, Suomessa jo vuodesta 1973. Vieser -lattiakaivoja on asennettu noin 6 miljoonaa kappaletta ja Vieserillä on toimintaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Virossa

Suomalaisen Työn Liitto toimii sen puolesta, että suomalaisen työn arvostus kasvaa ja suomalainen työ menestyy. Liitto hallinnoi suomalaisesta työstä kertovia merkkejä ja vaikuttaa ostopäätöksiin, jotta työpaikat säilyvät ja uusia syntyy. www.suomalainentyo.fi

Uusi Vieser Line -asennusanimaatio

Vieserin designkaivotuotteita useissa kohteissa Tuusulan asuntomessuilla

Vieserin design-kannelle Fennia -Prize 20 kunniamaininta